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Zomg O_o Goblin Drink and more!

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  • Zomg O_o Goblin Drink and more!

    EDIT: It appears I was slow on posting, but I am leaving thread up because it is all in one place instead of scattered like in the other thread.

    Highlights:

    Goblin Drink Resipie(Level 80[Cooking?]): Gyshal Greens, La Thiene Cabbage, Frost Turnip, Wild Onion, four other mystery items

    Aht Urhgan appears to be getting new relics(BLU, COR and PUP AF2?)

    Weakening Absolute Virtue:
    Defeating as many as the monsters Jailer of Love summons (Ru'phuabo,Qn'xzomit, Qn'hpemde) as you can halves the regen effect. On top of that, using the corresponding day's element for magic and renkei attacks removes the remaining half. (Huh? I don't understand this last part...)

    Job Changes(Colored) Bolded = Important.


    MC:レリック・免罪符の入手チャンスは増えないのでしょうか
    MC: Will there be more opportunities to acquire relics and Abjurations?
    松井:近いうちに免罪符のチャンスが増やす予定です。
    レリックと同等クラスのものはアトルガンでも出していきますよ
    Matsui: There are plans to increase chances at acquiring Abjurations in the near future.
    Aht'Urhgan will have Relics and similar class items.

    MC:エリアチェンジしてもフェローが消えないようになりませんか?またクエスト続編は?
    MC: Will adjustments be made so that Fellows (NPCs) won't disappear when you change areas? Also, will there be continuations for the quests?
    小川:エリアチェンジの件は、担当が前向きにがんばってますので。近いうちに対処されるかも?
    フェロークエスト続編はアトルガンミッションが落ち着くまで難しそうです。
    Ogawa: For the changing areas thing, people have been working on it from before, so perhaps we will see a patch soon?
    Any continuation of the Fellowship quests will be difficult until the Aht'Urhgan missions are settled.

    MC:パレードゴルゲットの入手方法は?
    MC: How do you get the Parade Gorget?
    松井:NMを出すには調理80くらいで合成できるゴブリンドリンクが必要。
    (ムバルポロス旧市街の???にトレードする)
    ゴブリンドリンクは合成に8個材料が必要です。
    ギサールの野菜とラテーヌキャベツとあと6こ。
    のこりは明日明後日。皆さんも調べてみてください!
    Matsui: To pop the NM, an approximately level 80 synth, Goblin Drink, is required.
    (Trade it to a ??? in Oldton Movalpolos)
    There are 8 ingredients for Goblin Drink.
    Gysahl Greens and La Thiene Cabbage and 6 others.
    The others will be revealed tomorrow and the day after. Please try looking them up!

    ■Absolute Virtueの弱体の方法
    â– Methods of weakening Absolute Virtue

    Jailer of Loveが呼び出すモンスターRu'phuabo Qn'xzomit Qn'hpemdeをできる限り倒すと、リジェネの効果が半分になる。
    さらに、ある属性(曜日)の魔法や連携属性をぶつけていくと残り半分のリジェネもとまる。
    Defeating as many as the monsters Jailer of Love summons (Ru'phuabo, Qn'xzomit, Qn'hpemde) as you can halves the regen effect.
    On top of that, using the corresponding day's element for magic and renkei attacks removes the remaining half. (Isn't this still JoL... oh whatever)

    ■戦士 Warrior

    【ジョブの特徴】 Job Features
    多彩なWSを使いこなす武器のエキスパート
    Weapons expert capable of utilizing a variety of WS

    サポートジョブや武器の種類が限定されている部分を調整
    Adjust limitations on Support Jobs and weapon types.


    ■モンク Monk

    【ジョブの特徴】 Job Features
    手数の多さと高いHPを誇る格闘のエキスパート
    Hand-to-hand expert with fast attacks and high HP

    【今後について】 Future Plans
    状況に応じた動きができるような調整
    Adjustments will be made responding to circumstances


    ■白魔士道 White Mage

    【ジョブの特徴】 Job Features
    回復や支援を主体とする白魔法のエキスパート
    White Magic expert filling the main healing and support role

    【今後について】 Future Plans
    メインジョブとしてのアドバンテージとパーティ支援の貢献度を向上させていく
    Boosting advantages and party support abilities for White Mage main job


    ■黒魔道士 Black Mage

    【ジョブの特徴】 Job Features
    魔法でダメージを与える黒魔法のエキスパート
    Black Magic expert using magic to deal damage

    【今後について】 Future Plans
    他ジョブと組むことで、より一層黒魔道士が引き立つような調整を行う
    Adjustments for boosting the effectiveness of a single Black Mage while working with other jobs

    ■赤魔道士 Red Mage

    【ジョブの特徴】 Job Features
    敵を弱体させる魔法のエキスパート
    Enfeebling Magic expert

    【今後について】 Future Plans
    状況に応じて、臨機応変に立ち回る面白さを追求していく
    Looking at the circumstances, investigating the interesting points of quick adaptation


    ■シーフ Thief

    【ジョブの特徴】Job Features
    不意打ちなどを駆使するトリッキーなアタッカー
    "Tricky" attacker using abilities like Sneak Attack

    【今後について】 Future Plans
    パーティ全体の戦力を底上げできるような要素の追加
    Addition of abilties that can raise the entire party's strength


    ■ナイト Paladin

    【ジョブの特徴】 Job Features
    高い防御力を誇るパーティの盾
    Party tank boasting high defense


    【今後について】 Future Plans
    連続した戦闘でのパフォーマンスを向上
    Boosting performance in continous fighting


    ■暗黒騎士 Dark Knight

    【ジョブの特徴】 Job Features
    高い攻撃力と吸収がキーワードのアタッカー
    Attacker job with high attack and absorb abilities

    【今後について】 Future Plans
    両手鎌を持ったときの強さを向上
    Boosting strength while holding a Scythe (Not stat STR, general strength)


    ■獣使い Beastmaster

    【ジョブの特徴】 Job Features
    特定のモンスターを巧みに操るエキスパート
    Expert at manipulating special types of monsters

    【今後について】 Future Plans
    ソロプレイはそのままに、パーティプレイの可能性も広げる
    No changes to solo play, boosting abilities for party play


    ■狩人 Ranger

    【ジョブの特徴】 Job Features
    遠隔攻撃で大ダメージを与えるアタッカー
    Attacker capable of dealing large damage with ranged attacks

    【今後について】 Future Plans
    距離による命中率やダメージ補正の調整
    Adjustments to accuracy and damage at range distances

    ※次回バージョンアップにご期待ください!
    Look forward to the next version update!


    ■吟遊詩人 Bard

    【ジョブの特徴】 Job Features
    パーティにあってこそ華というMMOならではのジョブ

    【今後について】 Future Plans
    状況に応じて様々な詩を使いわける楽しさを追求して行く
    Looking at the circumstances, the ability to properly use multiple songs will be pursued


    ■侍 Samurai

    【ジョブの特徴】 Job Features
    TPに特化し、WSを駆使して戦うアタッカー
    Specializing in TP, an attacker that fights using WS

    【今後について】 Future Plans
    正正堂堂の見直しと低レベルで取得可能な新たなジョブアビリティを追加する予定。
    正正堂堂の計算方法を見直し、もっとダメージのボーナスが増えるように。
    また、25と35で新規ジョブアビリティを追加する予定で調整を続けている。
    キーワードは両手武器。オフェンシブとディフェンシブを選べるような…
    また、サポートジョブに「侍」という選択肢ができれば…。 (Holy sh*t that's a lot of Japanese)
    There are plans to reevaluate Overwhelm and possibly add a new job ability at low levels. For Overwhelm, a reevaluation of calculations for the purpose of increasing the damage bonus. For the new job ability, we are continuing to examine plans for adding something at 25 and 35. The keyword is "two handed weapons." Something to do with choosing Offense and Defense... (so that's what the Hydra armor was about...) Also, if Samurai is choosable for a support job...


    ※次回バージョンアップにご期待ください!
    Look forward to the next version update!



    ■忍者 Ninja

    【ジョブの特徴】 Job Features
    盾役もこなす二刀流と忍術を駆使するアタッカー
    Attacker job that can use dual wield, ninjutsu, and also manage a tank role

    【今後について】 Future Plans
    強化という縦方向の調整ではなく、幅を広げる方向で調整していく。
    Not strengthening the job vertically, but widening its flexibility.


    ■竜騎士 Dragoon

    【ジョブの特徴】 Job Features
    多彩なジャンプを駆使し、飛竜と共に戦うアタッカー。
    Attacker job that uses its many jumps and wyvern pet to fight.

    【今後について】 Future Plans
    スーパージャンプの再使用間隔が3分に短縮。
    エンパシーによって、ストンスキンをワイバーンと共有することが可能になる。
    竜剣にジャンプ系アビリティの再使用時間をクリアする効果が付加
    Shortening Super Jump's reuse timer to 3 minutes.
    With Empathy, it will be become possible to share Stoneskin with the Wyvern.
    The ability to reset the recast times of the Jump type abilities will be added to Spirit Surge.

    ※次回バージョンアップにご期待ください!
    Look forward to the next version update!


    ■召喚士 Summoner

    【ジョブの特徴】 Job Features
    自分の魔力を使って召喚獣を呼び出し 戦わせる魔術師
    Summoning forth Avatars with their powers Magician capable of issuing attacks.

    【今後について】 Future Plans
    召喚士スキルについての変更
    契約の履行の再使用間隔を、敵に対するダメージ系と、回復強化弱体系の2系統に分ける
    契約の履行で、召喚魔法スキルがアップする可能性。
    召喚士スキルにボーナスを得ている状態で、いくつかの履行技にボーナスが。
    About changes to Summoner skills
    Division of reuse timers for damage Blood Pacts and supportive Blood Pacts
    There will be a chance of raising Summoning Magic Skill while using Blood Pacts. Acquiring bonuses to Summoner skills will cause a few Pact abilities to also recieve bonuses.

    ※次回バージョンアップにご期待ください!
    Look forward to the next version update!


    ■青魔道士・コルセア・からくり士 Blue Mage / Corsair / Puppeteer

    まだまだ追加していない要素もあるし、調整します。
    クリスマスくらいまでにはと考えています。
    Because there are still unimplemented elements for these jobs, they are still being adjusted.
    Thinking of doing so till around Christmas.

    ■ゴブリンドリンクれしぴ その2
    シモカブとワイルドオニオン
    Two more ingredients for the Goblin Drink recipe
    Frost Turnip and Wild Onion




    Source(Japaneese):http://ff11creatersvoice.cocolog-nifty.com/fanfes/
    Translated:http://miruka.livejournal.com/
    Originally posted by Ellipses
    Really, it's just like pretty much every question about this game that begins with "Why." The answer is "Because."
    Originally posted by MCLV
    A subjob is like sex, you shouldn't have it untill your 18 but if you don't have it after 21 everyone laughs at you.
    More Sig:

  • #2
    Re: Zomg O_o Goblin Drink and more!

    nice
    http://www.ffxionline.com/forums/gen...6-destiny.html
    Read my blog.
    ffxibrp.livejournal.com
    Currently: Entry #32, August 31/07.
    Entry 32: Death to Castro

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